piątek, 29 lipca 2011

Dobrze, czyli?

Co jest najważniejsze przy dobrym wyglądzie? Dla niektórych najważniejsza jest twarz, dla innych ciało, figura, ubranie, fryzura, dodatki, makijaż. Dla mnie ważny jest mix wszystkiego. Jako zupełny nie ideał zachwycam się pięknem. Ubóstwiam ładne buty (tak, wydaje mi się, że już o tym wspominałam), interesujące ciuchy. Fascynują mnie piękne twarze, idealne sylwetki, dobre stylizacje, inteligencja (którą również widać...). I bardzo lubię to zachwycanie. Zdecydowanie lubię trwać w zachwycie... Dobry wygląd to nie tylko czyste piękno. Dobry, znaczy również interesujący. Bo w tym interesującym, z pozoru nieładnym często kryje się większe piękno, niż w tym ideale. Co dla Was jest wyznacznikiem? Na co zwracacie uwagę? 

Dziś możecie pooglądać zdjęcia sprzed kilku dni. Przy okazji chciałabym serdecznie podziękować Marcie (która pewnie tu nie zagości) za to, że zgodziła się zrobić mi te zdjęcia, bo na ogół mam duży problem ze znalezieniem fotografa na imprezie! Miłego oglądania. Och! I polecam jeszcze wszystkim, którzy będą mieli okazję być w Jastarni, przecudowne drinki w Summer Clubie!




 żakiet - Morgan
gorset - Bershka
spodnie - Mexx
buty - Allegro
pasek - lumpeks
torebka - Betsey Johnson
kolczyki - namiot

4 komentarze:

  1. Our Green Bay Packers Banner measures a huge 2x8 feet, is constructed of thick weather resistant nylon, and is embroidered with the Green Bay Packers NFL team logo as shown. Our Green Bay Packers Banner includes ten (10) reinforced metal grommets around the perimeter for easy hanging at your next tailgate party, in your sports room, or as an interior or exterior "gameday" decoration.house divided flags nhl
    nfl house flagsTennessee Titans house divided flags
    buy Cleveland Browns house divided flags

    OdpowiedzUsuń